انگشتر نقره دارای یک مبنای علمی مشخص می باشد

این ممکن است به نظر برخی مبتذل به نظر برسد، اما انگشتر نامزدی نقره دارای یک مبنای علمی مشخص برای فواید سلامتی ناشی از هدایت الکتریکی و حرارتی آن است.

یون‌های نقره با بار مثبت میدان رسانایی ایجاد می‌کنند که تابش الکترومغناطیسی را از بدن منعکس می‌کند، که هدایت طبیعی بدن را تحریک می‌کند و گردش خون، تعادل دمای بدن و رفاه عمومی را بهبود می‌بخشد.

یون های نقره با بار مثبت همچنین به گیرنده های اکسیژن با بار منفی در باکتری ها متصل می شوند، به همین دلیل است که نقره می تواند با عفونت ها و بیماری های مضر مبارزه کند.

برای کسانی که شک دارند، در نظر بگیرید که محققان دانشگاه ساوتهمپتون ثابت کرده اند که پوشیدن انگشتر دخترانه یک نوع خاص از انگشتر نقره می تواند به کاهش برخی از علائم آرتریت در دست ها کمک کند.

نتایج این مطالعه نشان داد که پوشیدن این آتل‌های نقره‌ای با طراحی خاص علاوه بر جلوگیری از گشادی بیش از حد مفاصل انگشتان، که در افرادی که از آرتریت روماتوئید رنج می‌برند، به کاهش درد نیز کمک می‌کند.

محققان دریافتند که پوشیدن این جواهرات نقره ای به بازیابی ثبات و دامنه حرکت در مفاصل ملتهب کمک می کند.

انگشتر

مجموعه ای از جواهرات نقره آنتیک

چگونه با جواهرات نقره اضطراب را از بین ببریم
حتی برای کسانی که تمایلی به خرید خواص نقره به عنوان فلز ندارند، راه دیگری برای بهره مندی از مزایای سلامتی از پوشیدن جواهرات نقره وجود دارد.

در فرهنگ پرشتاب ما، بسیاری به مدیتیشن، یوگا، تمرکز حواس و سایر تکنیک های آرام بخش برای کاهش اضطراب روی می آورند. انواع خاصی از جواهرات را نیز می توان برای کمک به جلوگیری از اضطراب و تمرکز مجدد استفاده کرد.

ثابت شده است که «جواهرات نگران» و حلقه‌های ساده نقره‌ای، که دارای نوار بیرونی هستند که آزادانه در اطراف حلقه داخلی می‌چرخند، اثر آرام‌بخشی دارند که به مبارزه با اضطراب از طریق حرکت‌های تکراری کمک می‌کند.

کسانی که از اضطراب رنج می برند می توانند به آرامی حلقه نقره ای خود را بچرخانند تا به مبارزه اندازه لباس بافتنی نوزاد با علائم کمک کنند، حتی زمانی که در یک فضای عمومی و شلوغ هستند.

اگر می خواهید با زیورآلات نقره اضطراب خود را از بین ببرید، این نکات را در نظر داشته باشید:

  • منابع:
    1. THE HEALTH BENEFITS OF WEARING SILVER JEWELRY
  • تبلیغات: 
    1. تاثیر رنگ ها بر توجه دانش آموزان
    2. چطور از بذر برای افزایش رشد مو استفاده کنیم؟
    3. با استفاده از مفتول در خانه شارژر تلفن همراه بسازید!
    4. با کمک قانون جذب می توانید خوشحالترین انسان جهان باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.