با استفاده از میگو تازه کاهش وزن 8 کیلویی را در 2 هفته تجربه کنید

همانطور که از نام آن پیداست، اکثر گونه های میگو بسیار کوچک هستند، تقریباً 1-3 سانتی متر طول دارند، اما گونه های مورد تقاضا و تجاری قابل دوام بسیار بزرگتر هستند و گاهی اوقات تا 25 سانتی متر طول دارند.

خرید و فروش میگو تازه بسیار بالا می باشد.

اگرچه تنوع زیادی از میگو وجود دارد، اما بیشتر گونه ها آرایش ارگانیک مشابهی دارند و بنابراین مزایای سلامتی بسیار مشابهی را برای کسانی که میگو را به رژیم غذایی خود اضافه می کنند، ارائه می دهند.

همانطور که در بالا ذکر شد، منبع اصلی غذا در میگو دم گوشتی است، اما برخی از فرهنگ ها و غذاهای مختلف برای خوردن سایر قسمت های میگو نیز انتخاب می کنند.

میگو

این سخت پوستان کوچک و خنده دار وقتی به رژیم غذایی شما اضافه می شوند، مواد مغذی زیادی را ارائه می دهند.

برای افرادی که به دنبال حذف کربوهیدرات های اضافی از رژیم غذایی خود هستند، میگو یک گزینه محبوب است زیرا حاوی کربوهیدرات صفر است و همچنین کالری بسیار کمی دارد (تقریباً 1 کالری / 1 گرم میگو).

به عنوان یک شکل زندگی ارگانیک، میگو مملو از پروتئین است و عمدتاً از آب تشکیل شده است، اما مقدار کمی چربی نیز وجود دارد.

با این حال، مفیدترین جنبه میگو، گنجینه ویتامین ها و مواد مغذی موجود در آن است.

میگو یک منبع عالی از پروتئین و ویتامین D است، بدون اینکه کربوهیدرات به مصرف روزانه شما اضافه کند، بنابراین برای افرادی که مصمم به کاهش وزن هستند، این شکل ساده از غذاهای دریایی یک گزینه محبوب است.

سطوح بالای روی نیز مفید است زیرا روی یکی از راه‌های افزایش سطح لپتین در بدن است.

لپتین یک هورمون است و بخشی جدایی ناپذیر از تنظیم ذخیره چربی، اشتها و مصرف کلی انرژی در بدن است.

با افزایش سطح لپتین در بدن، افراد می توانند از مسائل رایج مانند پرخوری ، هوس غیرقابل توضیح برای غذا پس از «سیر شدن» و مشکلی مشابه برای افراد آگاه به وزن جلوگیری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.