با مصرف میگو پرورشی موهای خود را روشن کنید

همه ما تا به حال می دانیم که غذاهای سرخ شده بهترین چیز در رژیم غذایی ما نیستند، بنابراین اگر به همه میگوهای سرخ شده فکر می کنید که می توانید از آنها لذت ببرید، هنوز انتخاب سالمی نیست.

میگو پرورشی از فروش بالایی برخوردار است.

با این حال، راه‌های دیگری برای خوردن میگو وجود دارد که بسیار سالم‌تر هستند و رگ‌های شما را مسدود نمی‌کنند، بنابراین می‌توانید بیشتر از این خوراکی لذت ببرید.

به خصوص در طول تابستان، ممکن است متوجه شوید که غذاهای دریایی تازه میل می کنید، و از آنجایی که میگو یکی از رایج ترین انواع صدف است، احتمالاً می خواهید آن را به چرخش وعده های غذایی خود در طول تابستان اضافه کنید.

خوشبختانه، با مزایای سلامتی که خوردن میگو فراهم می کند، از خود می پرسید که چرا این کار را زودتر انجام نداده اید!

میگو

حقایق تغذیه ای میگو

میگو یکی از آن صدف‌هایی است که مقدار قابل توجهی از مواد مغذی در خود دارد و در عین حال کالری کمی نیز دارد.

هیچ کربوهیدراتی در میگو وجود ندارد و 90 درصد کالری موجود در آن از پروتئین و 10 درصد بدون چربی از چربی تامین می شود.

یک وعده 3 اونس میگو تنها 84 کالری دارد، در حالی که بیش از 20 ویتامین و مواد معدنی مختلف را نیز فراهم می کند.

نه تنها از مزایای پروتئین برخوردار هستید، بلکه سلنیوم که برای سلامت قلب مهم است، ویتامین B12، آهن، فسفر، نیاسین، روی و منیزیم نیز خواهید یافت.

همچنین حاوی ید است که یک ماده معدنی است که در بسیاری از افراد کمبود آن یافت شده است.

ید برای عملکرد سالم تیروئید و مغز مهم است، بنابراین دریافت کافی آن برای همه ما ضروری است.

در نهایت، همچنین دارای اسیدهای چرب امگا 3 است که به دلیل افزایش سلامت قلب شناخته شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.