با کلم پیچ پخته شده کیک تولد خوشمزه درست کنید

وقتی خیلی ها می گویند «کلم سفید»، اولین چیزی که به ذهن می رسد بوی آن است.

ویتامین ها، مواد معدنی و مواد قوی کلم پیچ پخته شده را به یکی از غذاهای معجزه آسای طبیعت برای روزهای زمستان تبدیل کرده است.

چند هشدار در مورد مصرف کلم: باز هم برخی از مواد موجود در ساختار آن باعث کندی کار غده تیروئید می شود.

در مصرف این رازبه حتی اگر کم کاری تیروئید هستید، یعنی غده تیروئید کم دارید، نباید زیاده روی کرد. مناسب است دو بار در هفته آن را کوچک کنید.

1. ایمنی را تقویت می کند
از نظر ویتامین C، محتوای بسیاری از سبزیجات بسیار قوی تر است و کلم سفید از عفونت ها محافظت می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

100 گرم کلم سفید 40 درصد نیاز روزانه به ویتامین C را تامین می کند.

همانطور که پخته می شود، صبر می کند و فرآیند را طی می کند، محتوای ویتامین C همچنان روشن تر است.

2. ویتامین های B در برگ های کلم سفید پنهان شده اند
همچنین یک سبزی سرشار از ویتامین های گروه B مانند تیامین، ریبوفلاوین و نیاسین است.

کلم پیچ پخته شده

ویتامین های گروه B به ویژه برای سیستم عصبی مفید هستند. شما می توانید 10 درصد نیاز روزانه خود به ویتامین B را از 1 وعده کلم سفید یا سالاد تامین کنید.

کلم سفید نیز می تواند پادشاه رژیم غذایی باشد
این سبزی برای رژیم های غذایی مناسب است زیرا کالری بسیار کمی دارد.

در 100 گرم 24 کیلو کالری انرژی وجود دارد. به خصوص زمانی که به صورت خام مصرف شود، کالری بازگشتی به رژیم غذایی کمتر می شود.

چون سرشار از فیبر است شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد.

هنگام تهیه غذا فراموش نکنید که مقدار کمی روغن اضافه کنید تا ویتامین های موجود در آن به خصوص ویتامین های محلول در چربی K و A جذب شود و معده را برای مدت طولانی سیر نگه دارید بدون اینکه سریع معده را ترک کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.