خرمای پیارم فله تجویز اطبا سنتی برای پیشگیری از آلزایمر در پیری است

اگرچه این میوه ها سرشار از فواید هستند، اما مواردی وجود دارد که خوردن خرما بهترین ایده نیست. سندرم روده تحریک پذیر دارید. افراد مبتلا به IBS ممکن است به غذاهای حاوی کربوهیدرات حساس باشند.

به عنوان منبع اصلی فروکتوز، می توانند منجر به نفخ و ناراحتی معده شوند. خرمای پیارم فله سرشار از فیبر است که هضم آن به زمان بیشتری نیاز دارد. بنابراین، خوردن تعداد زیادی خرما بعد از یک وعده غذایی بزرگ می تواند باعث ایجاد احساس ناراحتی در شما شود.

اگرچه نادر است، اما برخی از افراد ممکن است به خرما حساس و یا حتی آلرژی داشته باشند. اگر فکر می کنید این ممکن است در مورد شما صدق کند، ابتدا با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.

خرمای پیارم فله
This June 2, 2014 photo shows dates in Concord, N.H. (AP Photo/Matthew Mead) |

در طول اعصار، خرما برای درمان مشکلات سلامتی مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید مقدار نامحدودی از آن را هر روز بخورید. اعتدال کلید است.

فواید مصرف خرما به مواد مغذی و فواید سلامتی آن مربوط می شود. به همین دلیل است که برخی کارشناسان خوردن خرما را هر روز به خصوص صبح و عصر توصیه می کنند. این زمان‌ها بهترین زمان برای افزایش متابولیسم و ​​غنی‌سازی رژیم غذایی روزانه شماست.

از تمام فواید خوردن خرما لذت ببرید! زمان هایی را انتخاب کنید که می خواهید آنها را بخورید و از این میوه خوشمزه لذت ببرید. خرما میوه درخت خرما است. آنها بومی شمال آفریقا هستند و یکی از قدیمی ترین میوه های شناخته شده هستند.

آنها همچنین یکی از مغذی ترین ها هستند. خرما را به صورت خام یا پخته می خورند و می توان از آن در دسر و یا به عنوان همراه استفاده کرد. انواع زیادی مانند دگلت نور وجود دارد. از این میوه برای تهیه عسل خرما که بیشتر به ملاس خرما معروف است استفاده می شود.

فواید خرما به قدری زیاد است که در هر زمانی وسوسه می شوید که آن را بخورید. اما اگر دقیق‌تر به آن فکر کنید، مطمئناً باید لحظاتی وجود داشته باشد که سودآورتر از دیگران باشد. پس بهترین زمان برای خوردن خرما چه زمانی است؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.