خواص بی نظیر آلو خشک نیشابور در درمان کرونا توسط سازمان بهداشت جهانی تایید شد

منیزیم موجود در آلو خشک نیشابور به مبارزه با اضطراب نیز کمک می کند، که در طول امتحانات نیز بسیار مفید است! آلو از سطح قند خون خوب در طول شب اطمینان می دهد: به همین ترتیب، مغز در طول خواب نیاز به سوخت مناسب در سطح گلیسمی دارد.

Pr JM Bourre، مدیر تحقیقات Inserm و عضو آکادمی پزشکی پاریس، مصرف میان وعده ای از آلو خشک را قبل از خواب توصیه می کند تا از سطح قند خون خوب در طول شب اطمینان حاصل کند و در نتیجه به مغز اجازه می دهد در طول خواب عملکرد مطلوبی داشته باشد.

مغز در هنگام خواب به اندازه روز انرژی مصرف می کند. همچنین هرس باعث راحت‌تر به خواب رفتن می‌شود. آلو خشک، به شدت برای ورزشکاران توصیه می شود. البته آلو خشک برای ورزشکاران بسیار توصیه می شود.

در واقع، به دلیل تنوع کربوهیدرات های خود (فروکتوز، گلوکز و سوربیتول)، قندی را برای بدن فراهم می کند که به تدریج توسط آن جذب می شود و در نتیجه از پیک های هیپرگلیسمی و همچنین هوس ها و افت قند خون جلوگیری می کند.


آلو خشک نیشابور

یک دارایی آنتی اکسیدانی فوق العاده را هرس کنید: همانطور که در جدول “آنتی اکسیدان های میوه (2)” نشان داده شده است، آلو خشک بسیار مناسب است. حتی با 8059 میکرومول در هر 100 گرم در گروه سرب قرار دارد.

بنابراین، با مصرف 3 عدد آلو، شما حدود 2000 میکرومول آنتی اکسیدان مصرف می کنید، زیرا متخصصان توصیه می کنند بین 3000 میکرومول تا 5000 میکرومول در روز مصرف کنید.

بنابراین آلو یک دارایی آنتی اکسیدانی قوی است که با مبارزه با رادیکال های آزاد پیر شدن سلول ها را کند می کند و همچنین در پیشگیری از بیماری های التهابی مفید است.

در نهایت، محققان دانشگاه ایالتی فلوریدا و دانشگاه ایالتی اوکلاهاما به تازگی فواید آلو خشک را برای استخوان ها و پیشگیری از شکستگی برجسته کرده اند. این کشف بسیار مهم است. این محققان یک مطالعه بسیار جامع را در طول یک سال انجام دادند و نتایج بسیار گویا است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.