خوردن طالبی در ژاپن به تنظیم قند خون کمک می کند

طالبی ها به ویژه طالبی در ژاپن در تمام طول سال در دسترس هستند، اما این خربزه در طول تابستان که تازه ترین و شیرین ترین آن است می درخشد.

هنگام انتخاب یک طالبی رسیده، به دنبال طالبی باشید که متقارن باشد و کمی سنگین باشد. رنگ باید کرمی، زرد مایل به نارنجی روشن و کم سبز باشد. طالبی رسیده باید بوی شیرین و کمی مشک دار داشته باشد.

برای تازه ترین طعم، طالبی را ظرف 3 روز پس از خرید استفاده کنید.

طالبی ها به تنهایی یا در سالاد میوه خوشمزه هستند، اما راه های شگفت انگیز دیگری برای استفاده از آنها وجود دارد. در اینجا چند نمونه هستند:

اسموتی طالبی: این نوشیدنی مغذی از طالبی، ماست یونانی و شیرین کننده طبیعی تهیه می شود. این یک صبحانه یا میان وعده عالی است.

سالاد طالبی: ترکیب طالبی با ریحان، موزارلا، پیاز، سرکه شراب قرمز و زیتون به آن لگد خوش طعمی می دهد.

طالبی

شربت طالبی: برای تهیه این غذای یخ زده فقط به چهار ماده نیاز دارید: طالبی، لیمو، عسل و آب.

طالبی سوخاری: اکثر مردم رویای برشته کردن طالبی را ندارند، اما شیرینی طبیعی خربزه را نشان می دهد.

وقتی صحبت از خربزه می شود، نمی توانید خیلی بهتر از طالبی کار کنید. مغذی، خوشمزه و همه کاره است.

اگر معمولاً هندوانه یا خربزه عسلی می خرید و از طالبی دوری می کنید، فرصت را از دست می دهید.

با 60 کالری و بدون چربی در هر وعده 1 فنجان، افزودن طالبی به زرادخانه رژیم غذایی شما راهی هوشمندانه برای دریافت مواد مغذی قوی و شیرینی به برنامه غذایی سالم شما است.

بتاکاروتن نوعی کاروتنوئید است. کاروتنوئیدها رنگدانه هایی هستند که به میوه ها و سبزیجات رنگ روشن می دهند.

پس از خوردن، بتاکاروتن یا به ویتامین A تبدیل می شود یا به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند تا به مبارزه با رادیکال های آزاد که به سلول های بدن شما حمله می کنند، کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.