درمان بی عوارض و بی خطر با آلوئه ورا

باید گفت آلوئه ورا خشک شده یک درمان بی خطر با عوارض جانبی شناخته شده کمی است. منبع معتبر مرکز ملی سلامت تکمیلی و یکپارچه (NCCIH) می گوید که استفاده موضعی احتمالا بی خطر است.

گفته می شود، مصرف خوراکی آلوئه ورا به دلیل اثرات ملین آن ممکن است باعث گرفتگی معده یا اسهال شود. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر آسیب کبدی مرتبط با مصرف طولانی‌مدت مکمل آلوئه‌ورا وجود دارد.

منبع NCCIHTrusted همچنین گزارش می دهد که به نظر می رسد عصاره برگ کامل آلوئه ورا خوراکی بدون رنگ با خطر سرطان در موش ها مرتبط است.

خلاصه
آلوئه ورا دارای طیف وسیعی از خواص درمانی است، به ویژه به عنوان یک پماد برای پوست و لثه.

مردم می توانند از ژل آلوئه ورا بطری شده استفاده کنند یا آن را مستقیماً از برگ گیاه آلوئه ورا بگیرند. آب آلوئه ورا کاربردهای متفاوتی برای ژل آلوئه ورا دارد.

گزینه های خوراکی باید حاوی عصاره برگ کامل گیاه آلوئه ورا باشد تا خطر را به حداقل برساند. یک فرد همیشه باید قبل از استفاده از محصولات آلوئه برای درمان یک بیماری با پزشک صحبت کند.

آلوئه ورا یک گونه گیاهی است که کاربردهای دارویی و تغذیه ای متعددی دارد. این گیاه دارای برگهای سبز رنگ و پر از ژل است. بسیاری از افراد از این ژل برای درمان سوختگی ها و زخم ها استفاده می کنند و به صورت آب میوه نیز موجود است.

آب آلوئه ورا یک انتخاب محبوب در بسیاری از کافه های مواد غذایی سالم و فروشگاه های مواد غذایی طبیعی است.

در این مقاله با فواید بالقوه نوشیدن آب آلوئه ورا شاخ بزی و عوارض جانبی احتمالی آن آشنا شوید.

  • منابع:
    1. What are the benefits of aloe vera?
  • تبلیغات: 
    1. کشف شیرآلات دوره سلجوقیان!
    2. می توانید با مسیر درست پولدار شوید
    3. با مصرف چیپس میوه آرامش داشته باشید
    4. پشت پرده ناپدید شدن 38 تن نارنگی از انبار بهنمیر چه بود؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.