راهنمای مبتدیان برای چرم کاری

اگر می‌خواهید چرم‌کاری را شروع کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، خبر خوب این است که چرم‌کاری یکی از آسان‌ترین مشاغل است.

خبر بهتر این است که در این راهنمای مبتدیان، همه چیزهایی را که نیاز دارید تا شما را از جایی که اکنون هستید و با موفقیت اولین پروژه چرمی خود را با موفقیت به پایان برسانید، بیابید.

چگونه چرم کاری را شروع کنیم

بهترین کار زمانی که تازه شروع کرده اید این است که چیزی بسازید که مورد علاقه شما باشد. این نه تنها به شما کمک می‌کند تا برای تکمیل پروژه اشتیاق داشته باشید، بلکه به شما کمک می‌کند تا تمرکز خود را بر روی چند مهارت چرم کاری محدود کنید به جای اینکه یک‌باره تحت تأثیر آن‌ها قرار بگیرید. چیزی را انتخاب کنید که کوچکتر و ساده تر باشد تا بتوانید قبل از سرمایه گذاری بزرگ متوجه شوید که آیا دوست دارید چرم کار کنید یا خیر. اگر در فکر پروژه ای مشکل دارید، چند پیشنهاد وجود دارد: کیف پول، جای کارت، بند ساعت، جلد مجله، دستبند، کیف عینک آفتابی، کیف چرم گوشی، کمربند یا قلاده سگ.

چگونه چرم کاری را شروع کنیم

مهارت های مورد نیاز را بیاموزید
تعدادی مهارت اساسی در چرم کاری وجود دارد که اکثر پروژه ها به آن نیاز دارند، برخی از این مهارت ها عبارتند از: دوخت زین، برش و تکمیل لبه. سپس مهارت‌های پیشرفته‌تری وجود دارد که همه پروژه‌ها نیازی به تکمیل آن ندارند و به طور کلی بیشتر با پالایش یک پروژه یا پروژه‌های بزرگ‌تر ارتباط دارند. برخی از این موارد عبارتند از: اسکی کردن، تیز کردن چاقو، و دوخت برای موقعیت های منحصر به فرد تر (به عنوان مثال دوخت جعبه). سعی کنید پروژه ای را انتخاب کنید که فقط این مهارت های اولیه را داشته باشد. مروری بر هر یک از مهارت های اساسی و آموزش نحوه انجام آنها بخشی از این راهنمای مبتدیان است. مهارت های پیشرفته تر در وبلاگ صحبت می شود.

 ابزارهای اساسی در کار چرم

اکنون که می دانید برای تکمیل یک پروژه به چه مهارت هایی نیاز دارید، باید درک اولیه ای از ابزارهای مورد نیاز برای پروژه نیز داشته باشید. اساسی ترین پروژه ها به موارد زیر نیاز دارند: چاقو، چسب، سوزن و نخ، بهترین واکس چرم اسکنه الماس، چکش و خط کش. این احتمال وجود دارد که هر چیزی که می سازید نیاز به چند افزوده به آن لیست داشته باشد. برای اینکه بدانید چه چیزی در اختیار دارید و بدانید که چه مهارت های چرم کاری به چه ابزاری نیاز دارد، این لیست از ابزارهای چرم کاری اولیه را بررسی کنید.

اولین قطعه چرم خود را بخرید
برای انتخاب چرمی که می خواهید برای پروژه خود استفاده کنید، گزینه های مختلفی وجود دارد. به دلیل انبوهی از گزینه‌ها، زمانی که شروع می‌کنید، بهتر است بدانید که به دنبال چه چیزی باشید تا اینکه به هر گزینه‌ای که در دسترس شماست نگاه کنید. با درک پروژه ای که می خواهید بسازید، چیزهایی که می خواهید به دنبال آنها باشید عبارتند از: رنگ آمیزی، وزن، خلق و خو و پایان. هنگامی که درک اولیه ای از این شرایط پیدا کردید و تصمیم گرفتید که چه نوع چرم برای پروژه ای که در حال ساخت آن هستید مناسب است، همچنین باید مکان مناسبی برای خریدکیف و کفش چرم پیدا کنید. همچنین مکان‌های زیادی برای خرید چرم وجود دارد، اما این راهنما فهرستی از مکان‌های پیشنهادی دارد.

 ابزارهای اساسی در کار چرم

اولین پروژه چرم کاری خود را کامل کنید
تنها چیزی که باقی می ماند تکمیل پروژه است و در این مرحله باید همه چیزهایی را که برای انجام این کار نیاز دارید داشته باشید. وقتی کارتان تمام شد، باید جشن بگیریم! تصویری از آنچه ساخته‌اید در شبکه‌های اجتماعی پست کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.