روبالشی مخمل سه بعدی موخوره شما را درمان می کند

روکش بالش را هر چند وقت یک بار باید عوض کرد؟

در تابستان میزان آلودگی و گرد و غبار روی پوست بسیار بیشتر است.

وقتی با تأثیر دمای هوا، عرق کردن به این وضعیت اضافه می‌شود، روبالشی مخمل سه بعدی می‌توانند به یکی از وسایل خانه شما تبدیل شوند که سریع‌تر کثیف می‌شوند.

برای سلامتی شما بسیار مهم است که در هوای گرم حداقل هر 4 روز یکبار روبالشی خود را تعویض و تمیز کنید.

در ماه‌های زمستان، از آنجایی که عرق کردن رایج نیست، روبالشی‌ها دیرتر کثیف می‌شوند، اما با این حال، روکش‌ها را باید حداقل هفته‌ای یک بار تعویض کرد.

باکتری ها و کثیفی ها در پوشش هایی که برای مدت طولانی تعویض نمی شوند، جمع می شوند.

اگرچه این وضعیت نامرئی است، اما می تواند زمینه را برای بسیاری از مشکلات سلامتی مختلف از هوای آلوده ای که تنفس می کنید تا تحریک پوست شما آماده کند.

چه چیزی باعث زرد شدن در روبالشی ها می شود؟

بالش هایی که سال ها مورد استفاده قرار می گیرند به دلیل مایعات بدن، بدون توجه به پر شدن و پارچه، زرد می شوند.

روبالشی مخمل سه بعدی

در نتیجه ترکیب گرد و غبار و کثیفی انباشته شده روی پوست شما با روغن ها، لکه هایی که به عمق سطح محافظت شده بالش نفوذ می کنند، پس از شستن ردی از خود باقی می گذارند، حتی اگر قابل مشاهده نباشند.

زرد شدن نشان دهنده تجمع این علائم و ظهور این لکه های زرد در طول سال هاست.

چگونه زردی روی روکش های بالشی را از بین ببریم؟

اگر متوجه زردی بالش‌های خود شده‌اید که مرتباً آن را عوض می‌کنید، می‌شویید و در آفتاب خشک می‌کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که روکش خود را در آب داغ خیس کنید، جایی که مقداری از مواد شوینده خود را در آن قرار دهید.

اگر ماشین لباسشویی شما دارای ویژگی خیساندن است، می توانید این کار را در ماشین نیز انجام دهید.

سپس هوا دادن به بالش که در دمای 30 درجه با مواد شوینده لکه‌بر می‌شوید، برای مدتی به پاک کردن باکتری‌ها و کثیفی‌هایی که باعث زرد شدن روکش بالش می‌شوند کمک می‌کند.

با این حال، تلاش برای از بین بردن زردی روی بالش خود با مواد شیمیایی شدید مانند سفید کننده ممکن است باعث شود روکش شما غیر قابل استفاده شود.

به همین دلیل در صورت زردی که با شوینده های ساده پاک نمی شود، می توانید روبالشی نخی و مرغوب مادام کوکو را خریداری کنید و سال ها بدون زرد شدن به استفاده از آن ها ادامه دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.