سنگ ساختمانی تاریخی مورد علاقه افراد

علاقه به سنگ ساختمانی طبیعی، به ویژه به عنوان مورد استفاده در ساختمان های تاریخی، قابل توجه است.
این را تعداد زیادی نشریه که سالانه بر روی سنگ تراورتن ساختمانی ، خواص، کاربرد، رفتار و درمان آن و در کنفرانس هایی با این موضوعات که در تمام نقاط جهان برگزار می شود، نشان می دهد.
در سال‌های 2012 و 2013، دوازدهمین کنگره بین‌المللی تخریب و حفاظت از سنگ (نیویورک، ایالات متحده آمریکا)، تبلور در محیط‌های متخلخل (Tróia، پرتغال)، تحقیقات سنگ طبیعی و تعیین سنگ‌های میراثی (وین، اتریش)، مجمع عمومی EGU وین 2012 بناهای تاریخی تحت تهدید و کنفرانس بین المللی میراث ساخته شده است.
 نظارت بر مدیریت حفاظت (میلان، ایتالیا) برگزار شد. علاوه بر جلساتی که معمولاً از چنین کنفرانس‌هایی منتج می‌شود، نشریات متعدد دیگری در مورد ساختمان‌های سنگی و سنگ کف ساختمان مرتباً به حوزه عمومی راه پیدا می‌کنند.
تعدادی از انتشارات ویژه انجمن زمین شناسی از جمله سنگ طبیعی، پدیده هوازدگی، استراتژی های حفاظت و مطالعات موردی فروپاشی سنگ مرمریت کرم استخوانی: از تشخیص تا حفاظت هستند.
این جلد فعلی، به دنبال جلب توجه متخصصان مختلف در این زمینه – زمین شناسان، معماران، مهندسان، محافظان و دانشمندان حفاظت است.
کارهای اخیر با محوریت توصیف و عملکرد این منبع مهم و استفاده از آن در بناهای تاریخی. . این جلد ارتباط گسترده‌تری دارد، از جمله برای علاقه‌مندان به میراث سنگ.
علاقه مداوم به این موضوع از این واقعیت ناشی می شود که سنگ سیاه ساختمانی اغلب یکی از مشخص ترین ویژگی های محیط ساخته شده است و نه تنها بر زیبایی شناسی شهرهای ما بلکه بر محیط فرهنگی نیز تأثیر می گذارد.
شهرها اغلب با سنگ مورد استفاده در ساخت آنها تعریف می شوند: برای مثال آبردین در اسکاتلند اغلب به عنوان “شهر گرانیتی” یا “شهر خاکستری” شناخته می شود که نشان دهنده استفاده گسترده از گرانیت خاکستری محلی در ساختمان ها و بناهای تاریخی آن است.
مجسمه ها به طور مشابه، پترا (اردن) به دلیل رنگ متمایز ماسه سنگی که از آن تراشیده شده است به “شهر رز” (یا “شهر گمشده سنگ”) معروف است.
  • منابع:
    1. Introduction to stone in historic buildings: characterization and performance
  • تبلیغات: 
    1. درمان زخم دیابت نوع یک با کاکوتی!
    2. قیمت خرید زغال مکعبی سوراخ دار
    3. با استفاده از این روش ها پولسازی را یاد بگیرید
    4. پیازی که برای اولین بار در کویر کاشته شد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.