سیب یک میوه بسیار محبوب

یک میوه محبوب سیب است. آنها حاوی آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، فیبر غذایی و طیف وسیعی از مواد مغذی دیگر هستند. سیب به دلیل محتوای مواد مغذی متنوعی که دارد، ممکن است به چندین روش به بهبود سلامت کمک کند.

سیب ها در شکل ها، رنگ ها و طعم های مختلفی وجود دارند. آنها طیف وسیعی از مواد مغذی را فراهم می کنند که می تواند جنبه های زیادی از سلامتی فرد را به همراه داشته باشد.

خوردن یک رژیم غذایی غنی از انواع میوه ها و سبزیجات، از جمله  سیب خشک لبویی ، ممکن است به کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری کمک کند، مانند:

سرطان
چاقی
بیماری قلبی
دیابت
این مقاله به محتوای تغذیه‌ای سیب خشک تهران و اینکه چگونه می‌تواند برای سلامتی افراد مفید باشد، می‌پردازد.

سیب سرشار از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است که همگی برای سلامت انسان مفید هستند. آنها همچنین مجموعه ای از آنتی اکسیدان ها را به منبع قابل اعتماد ارائه می دهند. این مواد به منبع مطمئن کمک می کنند تا رادیکال های آزاد را خنثی کنند.

رادیکال های آزاد مولکول های واکنشی هستند که می توانند در نتیجه فرآیندهای طبیعی و فشارهای محیطی ایجاد شوند.

اگر رادیکال های آزاد بیش از حد در بدن انباشته شوند، می توانند باعث استرس اکسیداتیو شوند. این می تواند منجر به آسیب سلولی شود. آسیب سلولی می تواند به طیف وسیعی از شرایط، از جمله سرطان و دیابت کمک کند.

سیب با توجه به مصرف گسترده آن، به ویژه در شمال اروپا و ایالات متحده، منبع مهمی از آنتی اکسیدان ها است.

بخش های زیر به تحقیقات قبلی در مورد مزایای بالقوه سیب برای سلامتی نگاه می کند.

درباره منابع غذایی خوب آنتی اکسیدان ها بیشتر بدانید.

بهبود سلامت روان
خوردن یک رژیم غذایی غنی از میوه ها، مانند سیب خشک ، ممکن است برای سلامت روان فرد مفید باشد.

یک بررسی سیستماتیک در سال 2020 نشان داد که مصرف میوه ها و سبزیجات ممکن است تأثیر مثبتی بر سلامت روان افراد داشته باشد. محققان توصیه کردند که فرد حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات در روز بخورد تا از فواید آن بهره مند شود.

مطالعه‌ای در سال 2019 بر روی  سیب خشک حبه ای شد که شامل مهاجران در کانادا بود، نشان داد که مصرف بیشتر میوه و سبزیجات، احتمال تجربه اختلالات خلقی و اضطراب را در شرکت‌کنندگان کاهش می‌دهد. شرکت کنندگان همچنین افزایش سلامت روان را گزارش کردند.

  • منابع:
    1. What to know about apples
  • تبلیغات: 
    1. فروشنده اصلی زغال سنگ ایران
    2. اولین زغال کشف شده در فضا
    3. سفار زغال لیمو سکه ای
    4. استفاده از دیوارپوش در جاده های خاکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.