محصولات چرم بزی

کت چرم بزی
ژاکت های ساخته شده از چرم بز فوق العاده بادوام هستند و می توانند مادام العمر باشند. آنها همچنین به دلیل خواص نرم و سبک چرم بسیار راحت هستند.

کفش چرم بز
معمولاً از چرم بز در رویه کفش استفاده می شود. در بسیاری از مدل‌های کفش، از کفش‌های مردانه باکیفیت گرفته تا کیف چرم زنانه، قابل مانور است. همچنین برای کفش های پاشنه بلند زنانه به طور گسترده استفاده می شود.

دستکش چرمی از پوست بز
چرم بز منعطف و کشسان است و بنابراین، ماده ای عالی برای دستکش و پالتو مانتو چرم است. و چون ارزان است، برای دستکش های اقتصادی استفاده می شود. این ماده باعث می شود تا مهارت لازم برای کارها وجود داشته باشد.

چکمه های چرم بزی
چکمه های چرم بزی در بازار عرضه می شود. این چکمه ها به دلیل نرم و انعطاف پذیری مورد علاقه مردم هستند. و به دلیل بافت متخلخل، پای فرد پوشنده به راحتی می تواند نفس بکشد. سازندگان چکمه نیز دوست دارند از چرم بزی استفاده کنند، زیرا کار با آن آسان است و پوست را می توان به رنگ های مختلف رنگ کرد.

کیف های چرم بزی
چرم بز کیف های بسیار خوبی می سازد. تولید کنندگان کیف دوست دارند از آن استفاده کنند زیرا به راحتی در طرح های مختلف قابل مانور است و نرم است. برای یک کاربر نهایی، مزیت اصلی کیف های چرم بزی دوام آنها است. برای چرم که معمولاً هزینه زیادی ندارد، کیف های ساخته شده از آن دوام زیادی دارند.

کیف پول چرم بزی
کیف پول ها و جاسوئیچی چرم شیک ساخته شده از چرم بز بسیار زیبا هستند. طبیعت سخت سایش، فلپ را در برابر فرسودگی مقاوم می‌کند، بنابراین می‌تواند برای تمام عمر دوام بیاورد.

جلد نوت بوک چرم بزی
این جلد نوت بوک جذاب از چرم بزی دباغی شده گیاهی ساخته شده است. جلد نرم و انعطاف پذیر است و به راحتی داخل کتاب می لغزد. از جذاب ترین ویژگی های آن می توان به بافت سبک و منحصر به فرد آن اشاره کرد.

چرم کار با چرم بز

چرم بز سنگ بنای صنایع چرم خوب است. به دلیل ساختار الیافی، دانه سفت و بافت سطحی یکنواخت مشهور است. مقاومت کششی آن آن را برای محصولات انعطاف پذیر و کشسان مناسب می کند. این یک چرم به طور کلی نرم است، بنابراین حتی به عنوان یک چرم دباغی گیاهی، هنوز کاملاً انعطاف پذیر است.

در حالی که برای رویه ها عالی است، بسیاری از صنعتگران چرم دوست دارند از آن برای داخل صنایع دستی مانند داخل جعبه ها، کیف ها و کیف ها استفاده کنند. بسیاری از صنعتگران از انواع روکش شیشه ای آن برای دکوراسیون داخلی کیف پول استفاده می کنند. این روکش به دلیل ظاهر صاف براق و بافت سفت آن مورد علاقه است.

به عنوان یک چرم دباغی گیاهی، چرم بز چندان قابل جلا دادن نیست. پخته شدن آن امکان پذیر است، اما به آسانی نیست و به اندازه سایر چرم های دباغی شده گیاهی مانند چرم گاو یا گوساله نتیجه خوبی نمی دهد. به همین دلیل از چرم بزی توسط صنعتگران ساخت محصولات لبه‌دار استفاده می‌شود. چرم بز محصولات لبه برگردان بسیار خوبی را تولید می کند زیرا از بسیاری از گزینه های چرمی دیگر زیباتر می شود.

استفاده از چرم بز در محصولات مهر و موم

یکی دیگر از کاربردهای فوق العاده چرم بز در چرم کاری برای محصولات مهر و موم شده است. این یکی از بهترین چرم ها برای به دست آوردن یک مهر فویل داغ تمیز و دوست داشتنی است. وقتی آرم روی آن قرار می گیرد، حتی در متون کوچکتر، نتیجه بسیار زیبا و واضح است.

استفاده از چرم بز در محصولات مهر و موم

از کجا چرم بز بخریم
چرم بز چرم کمیاب نیست. به راحتی می توان آن را در خانه ها و شرکت های عرضه چرم پیدا کرد. به طور کلی، این فروشندگان آن را در رنگ ها و پرداخت های مختلف دارند. حتی اگر احساسی از بافت نداشته باشید، عکس های محصول باید ایده خوبی از آنچه دریافت می کنید به شما بدهد.

چرم بز در مقایسه با سایر انواع چرم

چرم بزی در مقابل چرم گاو
در مورد کشش، انعطاف و نرمی، چرم بزی طرح دار بهتر از چرم گاوی است. اما از نظر قدرت، چرم گاوی نسبت به پوست بز ضربه محکم‌تری دارد. چرم گاوی برای عایق کاری عالی است و وزن سنگین را بهتر تحمل می کند. در نتیجه، چرم بز محصولات چرمی کوچک عالی را تولید می کند، در حالی که چرم گاوی برای کالاهای سنگین استفاده می شود.

چرم بزی در مقابل چرم بره
همانطور که چرم پوست بز نرم است، چرم پوست بره نرم تر است. بنابراین ممکن است برای کالاهایی که به چرم فوق العاده نرم و لطیف نیاز دارند، گزینه بهتری باشد. اما برای محصولاتی که نیاز به استحکام و عایق دارند، پوست بز بهتر عمل می کند. پوست بز دارای ویژگی های ناهموار و سنگین تر است. به سختی می توان گفت که کدام یک از این دو نوع چرم در زمینه انعطاف پذیری اولین را دارد. این دو فاکتورهای انعطاف پذیری مشابهی دارند.

چرم بز در مقایسه با سایر انواع چرم

چرم بزی در مقابل چرم بوفالو
چرم بوفالو بسیار قوی تر و سفت تر از چرم گاوی است، بنابراین وقتی صحبت از استحکام به میان می آید، چرم بز شانسی ندارد. همچنین دارای الگوی چرم برجسته تری است – آنها شبیه شیارها و برش های عمیق هستند. به دلیل ماهیت سفت و سختی که دارد، می توان از آن برای ساخت وسایل ناهموار مانند کفش و فرش استفاده کرد. از طرف دیگر، چرم پوست بز نرم است و دانه های ریز و صافی دارد.

چرم بزی در مقابل چرم گوسفند
چرم گوسفندی یکی از معدود چرم هایی است که نرم تر از چرم بزی است. بسیار انعطاف پذیرتر است و همچنین انعطاف پذیری بیشتری نسبت به پوست بز ارائه می دهد. از طرف دیگر
از طرفی، چرم بز قوی تر و ناهموارتر از چرم گوسفند است. از نظر وزن سنگین تر است و به عنوان بادوام تر شناخته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.