مصرف نخود زرد در آذرشهر برای رفع سنگ صفرا

نخود زرد در آذرشهر یک سبزی مفید برای رشد است؛ آنها یکی از زودرس ترین محصولاتی هستند که در بهار بالغ می شوند و می توانید از آنها در انواع غذاها استفاده کنید.

در واقع، می توانید آنها را مستقیماً از درخت انگور به عنوان میان وعده در باغ میل کنید، و چون حبوبات هستند به همان اندازه که برای مردم مفیدند برای خاک هم مفیدند.

رشد نخود به اندازه کافی آسان است؛ دشوارترین بخش رشد نخود فرنگی انتخاب نوع مورد نظر برای رشد است. اساساً سه نوع نخود وجود دارد:

نخود فرنگی انگلیسی، نخود برفی و نخود فرنگی قندی. هر کدام نام های متعددی دارند و انتخاب را گیج کننده تر می کند. اما هنگامی که تفاوت ها را روشن کردید، احتمالاً می خواهید برخی از هر کدام را رشد دهید.

.نخود انگلیسی غلاف خوراکی ندارد. قبل از شلیک و خوردن آنها باید منتظر بمانید تا کاملاً پر شوند، نخودهای صدفی یکی از سریع ترین انواع نخود فرنگی است که انواع کوچکتر و بوته ای آن در حدود 50 روز آماده می شود.

نخودهای برفی که اغلب به آن غلاف نخود چینی می گویند، دارای غلاف های خوراکی مسطح است. قبل از برداشت، دانه ها مجاز به پر شدن نیستند.

حتی با وجود اینکه لازم نیست منتظر بمانید تا نخودهای درونی پر شوند، نخودهای برفی در بین نخودها، به خصوص انواع بلند، طولانی ترین روزها را برای رسیدن دارند.

سعی کنید انواع زیر را پرورش دهید: «شیرینی طلایی»، «شکر ذوب ماموت»، «غول اورگان» و «غلاف قند اورگان».

نخود قندی ترکیبی بین نخود انگلیسی و نخود برفی است، مانند نخود فرنگی، دانه ها اجازه دارند کمی پر شوند. با این حال، غلاف ها ترد و خوراکی هستند، بنابراین نیازی به پوسته پوسته شدن ندارند و مانند نخود برفی در دستور غذاها استفاده می شوند.

نخود فرنگی قندی مانند نخود فرنگی کاشته می‌شود، اما زمانی که هوا گرم می‌شود کمی بیشتر دوام می‌آورد. سعی کنید گونه های مختلف را پرورش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.