مقایسه چرم بز با سایر انواع چرم

پوست بز یکی از بادوام ترین چرم هایی است که می توانید پیدا کنید. انواع چرم بزی دوام و مقاومت بالایی در برابر سایش دارد و برای بسیاری از تولیدکنندگان در ساخت دستکش، ژاکت، کفش، کیف، پوشاک، لباس بیرونی، کیف پول، لوازم جانبی و فرش، به انتخابی محبوب تبدیل شده است.

  بیشتر چرم هایی که برای این منظور استفاده می شوند را می توان به دو نوع چرم لوکس و چرم کاربردی طبقه بندی کرد. بیشتر پوشاک ساخته شده از پوست بز در زیر چرم معمولی قرار می گیرد و بیش از 90 درصد از پوست بز تولید شده در سراسر جهان را تشکیل می دهد.

ویژگی های چرم پوست بز
پوست بز چرم طبیعی است. بیش از یک عمر دوام می آورد و با مراقبت منظم فقط بهتر می شود. هنگام انتخاب چرم مناسب برای بسته خود، به اندازه بار خود و نحوه استفاده از آن فکر کنید. اگر یک حیوان واقعاً بدون چربی را انتخاب کنید، بهتر است. اگر قصد دارید وسایل زیادی را در کیف قرار دهید (مثلاً در فصل شکار)، بهتر است چرمی را انتخاب کنید که مطمئناً بدون هورمون باشد.

چرا چرم پوست بز بهتر از سایر انواع چرم است؟

وقتی صحبت از کیفیت، استایل و دوام می‌شود، غلبه بر پوست بز دشوار است. در مقایسه با جیر، Nubuck و eBay جایگزین، این برنده واضح است. نه تنها به راحتی از نور خورشید و رطوبت محافظت می کند، بلکه روی کفش، کیف چرم یا ژاکت شما فوق العاده به نظر می رسد.

چرماین محصول در رنگ های متنوعی با لاک هایی عرضه می شود که راحتی و مقاومت در برابر رطوبت را فراهم می کند. اگر به دنبال یک جفت کفش عالی با بهترین ظاهر و چرم هستید، پس به جای درستی آمده اید.

پوست بز در مقایسه با چوست گاو و گوسفند

پوست بز در مقابل پوست گاو
چرم گاو از پنج لایه مجزا ساخته می شود. هر لایه با دقت دوخته شده است تا از ضخامت یکنواخت اطمینان حاصل شود و پارچه متراکم تری ایجاد کند. این همان چیزی است که به پوست گاو سفتی می دهد و در عین حال سبک وزن باقی می ماند. از سوی دیگر، پوست بز از یک تکه چرمی ساخته شده است که برای استحکام، محکم کشیده شده و با دست تراشیده شده است. چرم در طول فرآیند برش هنوز زنده است و به آن انعطاف پذیری و استحکام می بخشد.

چرم

پوست گوسفند در مقابل پوست بز
برای بازکن‌ها، پوست بز از پوست گوسفند سخت‌تر و بادوام‌تر است، اما فاقد انعطاف‌پذیری پوست گوسفند است. پوست گوسفند ماده ای انعطاف پذیرتر از پوست بز است. از نظر نرمی و وزن، پوست بز کمی سنگین تر از پوست گوسفند است، در حالی که پوست گوسفند بسیار نرم تر است.

پوست بره در مقابل پوست بز
پوست بز سخت تر از پوست بره است و خواص زبری بیشتری دارد. با این حال، از آنجایی که پوست بز و پوست بره دارای خواص انعطاف پذیری قابل مقایسه ای هستند، آنها گره خورده اند. علاوه بر این، پوست بز به مراتب ضخیم تر از پوست بره است و عایق بسیار بهتری دارد. پوست بره از نظر نرمی و لطافت جایگزینی به مراتب بهتر از پوست بز است.

فواید و معایب چرم پوست بزی

چرا انواع چرم بزی نسبت به سایر انواع چرم برتری دارد و چرا اینقدر محبوب شده است 1
با وجود تشابهات پوست بز با سایر اشکال چرم ساخته شده در بالا، پوست بز دارای مزایا و معایب خاص خود است:

پوست بز دارای ظرفیت طبیعی برای جذب رطوبت است.
چرم پوست بز شما را در هوای گرم خنک نگه می دارد.
با چرم پوست بز در دماهای سردتر گرم نگه خواهید داشت.
دلیل این امر چیست؟ به دلیل تمایل به تغییر بسته به آب و هوا.
ممکن است پوست بز تراشیده و شکافته شود.
بیشتر انواع چرم گرانتر از چرم پوست بز هستند.
سوالاتی که اغلب پرسیده می شود
آیا چرم بز ارزشش را دارد؟
اگر به دنبال چرم محکم، انعطاف پذیر و نرم هستید، چرم بز جایگزین فوق العاده ای است.

پوست گوساله بهتر است یا پوست بز؟
همانطور که قبلا گفته شد، پوست بز از نظر انعطاف پذیری و نرمی نسبت به پوست گوساله برتری دارد.

چرم

نام چرم بزی چیست؟
چرم بز یا پوست بز.

آیا چرم بز در برابر آب مقاوم است؟
چرم بز تا حد زیادی در برابر آب مقاوم است. این بدان معناست که می تواند تا حدودی آب را خارج کند.

چگونه چرم بز را ایمن نگه دارید؟
محافظت از کمربند چرم بز در برابر شرایط محیطی بسیار مرطوب و مرطوب ممکن است به ماندگاری بیشتر و ایمن ماندن آن کمک کند.

آیا چرم بز خوشبو است؟
چرم بز، مانند سایر اشکال چرم، بوی مشخصی دارد. پوشیده شدن با پوست حیوان

فواید و معایب چرم پوست بزی

واقعا جیر بز چیست؟
جیر بزی به پوست بزی گفته می شود که برای تولید جیر استفاده می شود.

آیا چرم بز بادوام است؟
چرم بز تا حدی قوی است، البته نه به سختی پوست گاو.

چگونه می توانید بفهمید که چرم بزی است؟
چرم بز دارای سطح دانه ای با برآمدگی های مشخص است که آن را از سایر انواع چرم متمایز می کند.

 در مورد چرم پوست بز

اگر بخواهیم چرم بزی را نتیجه گیری کنیم، به این صورت بود: چرم پوست بز به دلیل ظرفیت منحصر به فردش برای سازگاری با محیط گرم یا سرد، گرم نگه داشتن شما در سرما و خنک نگه داشتن در گرما و یا اینکه صاف و انعطاف پذیر است و همچنین به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا راحتی را تضمین کند.

 در مورد چرم پوست بز یک سطح با بافت جذاب به اصالت پوست بز کمک می کند، که تنها به ظاهر زیبا و انجام یک هدف فعال تر و مفیدتر به دلیل دوام پوست بز نیست. بنابراین، دفعه بعد که با محصولات تولید شده از چرم بز مواجه شدید، اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که آن را ارائه می دهد و چه ویژگی هایی آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند، خواهید دانست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.