هل اکبر بنفش 100 گرمی در اروپا پرطرفدار شد

به طور کلی، هنگامی که مردم به هل اشاره می کنند، از هل Elettaria صحبت می کنند که بیشتر به عنوان هل سبز یا هل واقعی شناخته می شود، اما در مواردی، ممکن است هل سیاه (Amomum هل) را نیز در دستور العمل ها مشاهده کنید.

هل اکبر بنفش 100 گرمی از پرفروش ترین هل ها می باشد.

هل سیاه چیست؟
هل سیاه (هل سیاه) خواهر هل سبز است.

با این حال، گیاهان با وجود نام های مشابه، به خصوص نزدیک به هم نیستند.

بر خلاف هل سبز که به دلیل رنگ سبز کم رنگ آن نامگذاری شده است، غلاف های هل سیاه بسیار بزرگتر هستند و رنگ قهوه ای تیره/مشکی مشخصی دارند و به همین دلیل نام آن ها برمی گردد.

هل

علاوه بر تفاوت‌های ظاهری، هل سیاه طعم بسیار متفاوتی با هل سبز دارد و دارای رنگ دودی قوی است که می‌تواند مشخصات طعم یک ظرف هل را کاملاً تغییر دهد.

در این مقاله، ما در درجه اول بر روی هل سبز تمرکز خواهیم کرد.

با این حال، مراقب هل سیاه باشید، به خصوص با توجه به کاربردهای آن در طب آیورودا.

تاریخچه هل؟
هل مانند اکثر ادویه ها دارای تاریخچه بسیار طولانی و غنی است که از قرن ها فراتر رفته است و اعتقاد بر این است که استفاده از ادویه را می توان بیش از 4000 سال پیش ردیابی کرد! در مصر باستان، مصریان به جویدن هل برای کمک به بهداشت دهان و دندان خود معروف بودند، این روش بعدها توسط رومیان و یونانیان باستان پذیرفته شد و از هل برای معطر کردن عطرها و روغن های تشریفاتی خود نیز استفاده می کردند.

در جاهای دیگر، وایکینگ‌ها نیز مجذوب طعم هل شدند و غلاف‌های معطر را به سرزمین خود اسکاندیناوی بردند، جایی که به زودی شروع به رشد کرد و بخشی جدایی‌ناپذیر از آینده آشپزی و فرهنگ اسکاندیناوی را تشکیل داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.