پذیرایی با چای دو غزال سیاه از مهمانان کشتی تایتانیک

فوایدچای دوغزال سیاه برای سلامتی: منوش‌های گیاهی که از گیاهان، میوه‌ها، دانه‌ها یا ریشه‌های غوطه‌ور در آب داغ تهیه شده‌اند، نسبت به چای‌های سبز، سفید، سیاه و اولانگ دارای غلظت کمتری آنتی‌اکسیدان هستند.

انواع آن عبارتند از زنجبیل، جینکو بیلوبا، جینسنگ، هیبیسکوس، یاس، گل رز، نعناع، رویبوس (چای قرمز)، بابونه و اکیناسه.

تحقیقات محدودی در مورد فواید دمنوش‌های گیاهی برای سلامتی انجام شده است، اما ادعا می‌شود که چای‌های گیاهی به کاهش وزن، جلوگیری از سرماخوردگی و داشتن خوابی آرام کمک می‌کنند تا حد زیادی تایید نشده است.

چای بابونه: آنتی اکسیدان های موجود در آن ممکن است به پیشگیری از عوارض ناشی از دیابت، مانند از دست دادن بینایی و آسیب عصبی و کلیوی کمک کند و رشد سلول های سرطانی را متوقف کند.

اکیناسه: اغلب به عنوان راهی برای مبارزه با سرماخوردگی تبلیغ می شود، تحقیقات در مورد اکیناسه بی نتیجه بوده است.
هیبیسکوس: یک مطالعه کوچک نشان داد که نوشیدن روزانه سه فنجان چای هیبیسکوس باعث کاهش فشار خون در افرادی با سطوح نسبتاً بالا می شود.

رویبوس (چای قرمز): گیاهی آفریقای جنوبی است که تخمیر می شود. اگرچه فلاونوئیدهایی با خواص مبارزه با سرطان دارد، اما مطالعات پزشکی محدود شده است.


چای فوری ممکن است حاوی مقادیر بسیار کمی از چای واقعی و مقدار زیادی قند یا شیرین کننده های مصنوعی باشد. به خاطر سلامتی، مواد تشکیل دهنده روی برچسب را بررسی کنید.

آیا چای می تواند برای سلامتی شما مضر باشد؟
بیشتر چای‌ها خوش‌خیم هستند، اما FDA درباره چای‌های رژیمی که حاوی سنا، آلوئه، خولان و سایر ملین‌های گیاهی هستند، هشدار داده است.

این آژانس همچنین به مصرف کنندگان هشدار می دهد که مراقب مکمل های گیاهی باشند که ادعا می کنند درد را می کشند و با سرطان مبارزه می کنند.

هیچ یک از ادعاها توسط علم پشتیبانی نمی شود و برخی از گیاهان به مشکلات روده، آسیب کبد و کلیه و حتی مرگ منجر شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.