با استفاده از کامپاند و گرانول پلیمری در خانه لوازم پلاستیکی مورد نیازتان را بسازید

تولید کامپاند و گرانول پلیمری یکنواخت که باعث کاهش کیفیت محصول نشود و مشکل فرآیند و کیفیت برای مصرف کنندگان نداشته باشد همواره یکی از دغدغه های اصلی فعالان صنعت بازیافت است.

ترموپلاستیک که به عنوان پلاستیک گرما نرم کننده نیز شناخته می شود، پلیمری است که با گرم شدن به مایع تبدیل می شود و وقتی به اندازه کافی سرد شود به حالت سفت منجمد می شود. بیشترین استفاده PP و PE است.

پلی پروپیلن (PP) که با نام پلی پروپیلن نیز شناخته می شود، یک پلیمر ترموپلاستیک است که در کاربردهای مختلف از جمله بسته بندی و برچسب زدن، منسوجات (مانند طناب، لباس زیر حرارتی و فرش)، لوازم التحریر، قطعات پلاستیکی و ظروف قابل استفاده مجدد در انواع مختلف، آزمایشگاهی استفاده می شود.

تجهیزات، بلندگوها، قطعات خودرو و اسکناس های پلیمری. پلیمر افزودنی ساخته شده از مونومر پروپیلن، ناهموار است و به طور غیرعادی در برابر بسیاری از حلال های شیمیایی، بازها و اسیدها مقاوم است.

کامپاند و گرانول پلیمری

پلی اتیلن (به اختصار PE) یا پلی اتیلن (نام IUPAC پلی اتن یا پلی (متیلن)) رایج ترین پلاستیک است. تولید سالانه حدود 80 میلیون تن متریک است. کاربرد اصلی آن در بسته بندی (کیسه های پلاستیکی، فیلم های پلاستیکی، ژئوممبران و غیره) است.

هر دو محصول معمولا به صورت پلت یا گرانول به بازار عرضه می شوند. مولکول های مواد خام به مونومرهایی مانند اتیلن، پروپیلن و بوتن و غیره تبدیل می شوند.

همه این مونومرها دارای پیوندهای دوگانه هستند به طوری که اتم های کربن می توانند متعاقبا واکنش نشان دهند و پلیمرها را تشکیل دهند. پلیمریزاسیون سپس مونومرهای هیدروکربنی توسط مکانیسم پلیمریزاسیون شیمیایی به یکدیگر متصل می شوند تا پلیمرها تولید شوند.

فرآیند پلیمریزاسیون مواد غلیظ و چسبناکی را به عنوان رزین تولید می کند که برای تولید یک محصول پلاستیکی استفاده می شود. تولید پلی اتیلن پلاستیک-پلی (اتیلن) ​​در یک کارخانه برای ساخت گلوله های پلاستیکی پردازش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.