با خوردن آلو بخارا در فسنجان رژیم شوک پنج روزه بگیرید

کمبود آهن می تواند منجر به ریزش مو، خشکی و تغییر رنگ شود. آلو بخارا در فسنجان منبع عالی آهن است که به سلامت کلی مو کمک می کند و فواید بی شماری دارد. آنها منبع ویتامین های B، ویتامین C و غیره هستند که برای رشد موهای شما مفید هستند.

این مواد مغذی موهای شما را از ریشه تقویت کرده و از شکستگی و آسیب جلوگیری می کند. یک وعده 5 آلو خشک نیز حدود 7 درصد از مقادیر روزانه مس و منگنز را تامین می کند.

مس بخشی از چندین پروتئین بدن است و برای تشکیل گلبول های قرمز خون و استفاده از ذخایر آهن مورد نیاز است. منگنز در تشکیل و نگهداری استخوان ها نقش دارد. آلو خشک حاوی مقادیر کمتر اما قابل توجهی منیزیم فسفر، آهن و کلسیم است.

برخی منابع همچنین در مورد عدم تحمل فروکتوز غذایی که در بسیاری از افراد یافت می شود صحبت می کنند که می تواند منجر به گرفتگی شکم و اسهال شود. آلو حاوی مقادیر زیادی قند است که ممکن است باعث ایجاد چنین مشکلی شود.

آلو بخارا در فسنجان

یک وعده 6 آلو بخارا نپخته حاوی 137 کالری و 22 گرم شکر است. که مطمئنا کمی در پایان بالاتر است. و یک پیمانه آب آلو حاوی حدود 185 کالری است. اگرچه فیبر موجود در میوه می تواند به کاهش وزن کمک کند، مصرف بیش از حد آنها می تواند اثر معکوس داشته باشد.

آلو بخارا در فسنجان همچنین دارای بار گلیسمی بالایی است (هر غذای خاصی تا چه اندازه سطح گلوکز فرد را پس از مصرف افزایش می دهد) (4). این بدان معناست که مصرف آلو می تواند سطح قند خون شما را بیش از سایر میوه ها افزایش دهد.

باکتری ها شروع به تغذیه از این کربوهیدرات های هضم نشده می کنند. این باکتری ها مسئول گاز روده و نفخ هستند. این نیز می تواند منجر به گوز شدن شود.

شما می توانید آلفا دی گالاکتوزیداز را قبل از خوردن آلو مصرف کنید زیرا گازهای روده را با تجزیه کربوهیدرات های پیچیده قبل از رسیدن به روده کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.