حوله ورساچه برای شستشو نیازی به آب و شوینده ندارد

حوله‌های حمام حوله‌هایی سبک و در عین حال جاذب هستند که بافتی منحصر به فرد و دلپذیر دارند. این بافت نسبت به انواع دیگر حوله ها سطح بیشتری را ارائه می دهد و بسیار شبیه به وافل است که نام خود را از آنجا گرفته اند.

افزایش سطح به حذف رطوبت از پوست کمک می کند. مجموعه‌های حوله ورساچه که دارای پنبه ترکی بادوام و مجلل هستند، ممکن است خشن به نظر برسند، اما به لطف جریان هوای طبیعی بافت، عالی هستند و به سرعت در هوا خشک می‌شوند.

در واقع، بسیاری از اسپاها و هتل‌های مجلل حوله‌های بافت وافل را به دلیل طراوت و لطافت ماندگارشان ترجیح می‌دهند که با افزایش سن بهتر و بهتر می‌شوند.

بهترین راه برای شستن و خشک کردن حوله حمام چیست؟ مراقبت صحیح از حوله های حمام عمر آنها را طولانی تر می کند و آنها را برای سال ها در بهترین حالت نگه می دارد. حوله های نخی مناسب ماشین لباسشویی هستند.

آنها را در آب خنک با مواد شوینده ملایم بشویید و خشک کنید. برای اینکه آن‌ها پف‌دار و نرم شوند، به‌جای ورقه‌های خشک‌کن، چند توپ خشک‌کن پشمی اضافه کنید. هرگز از مواد سفید کننده روی حوله های خود استفاده نکنید.

حوله ورساچه

در حالی که می‌توانید حوله‌های بامبو را در ماشین لباسشویی بشویید، بهترین راه برای نرم نگه داشتن آن‌ها این است که آنها را با هوا خشک کنید. برخی از خشک کن ها دارای تنظیمات خشکی هوا هستند که می تواند کار کند.

هرگز از هوای گرم روی حوله های بامبو استفاده نکنید زیرا باعث سفت شدن آن ها می شود. هوای گرم نیز دشمن الیاف مصنوعی مانند میکروفیبر و پلی استر است.

برای نکات دقیق تر شستشو و مراقبت، راهنمای نحوه شستشو، خشک کردن و مراقبت از حوله و نحوه حفظ بوی تازه و تمیز حوله را بخوانید. حوله های باکیفیت را به عنوان سرمایه ای برای خانه و رفاه خود در نظر بگیرید.

حوله های حمام ساخته شده از پنبه درجه یک فوق العاده جاذب هستند و نرمی و راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهند. حوله های خوش ساخت ریزش نمی کنند و پس از شست و شو به صورت کرکی باقی می مانند.

آنها به سرعت خشک می شوند که از رشد قارچ ها و باکتری ها روی آنها جلوگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.