دمپایی بچه گانه نایک هرگز گرد و غبار را جذب نمی کند

از بیرون باید در تمام طول سال لذت ببرید، آفتاب یا برف می آید. در حالی که ما به راحتی می‌توانیم خانه‌هایمان را در دمایی راحت نگه داریم، اما حفظ محیطی راحت در بیرون می‌تواند دشوارتر باشد.

اطمینان حاصل کنید که دمپایی‌های بیرون از منزل شما از مواد تنظیم‌کننده دما ساخته شده‌اند که می‌توانند با گرمای پاهای شما یا محیط اطراف سازگار شوند.

حتی اگر کفش های خانه خود را به جای دمپایی در فضای باز در داخل بپوشید، مطمئناً هر چند وقت یک بار نیاز به تجدید و نوسازی دارند. پوشیدن دمپایی در فضای باز می تواند به این معنی باشد که هر از گاهی کمی کثیف می شوند.

با این حال، با دمپایی بچه گانه نایک قابل شستشو، این چیزی نیست که لازم باشد نگران آن باشید! چه دوست دارید در باغ خود قدم زدن پاییزی را داشته باشید که به مسیرهای گل آلود غیرمنتظره منتهی می شود.

دمپایی بچه گانه نایک

دمپایی بچه هایتان در زمان بازی کمی کدر می شود، باید به راحتی تمیز شوند. با انتخاب دمپایی های فضای باز که به راحتی قابل شست و شو هستند، کثیفی ها متعلق به گذشته است! طیف وسیعی از دمپایی های ما همه قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند.

اجازه دهید دمپایی های فضای باز شما به اندازه نو بودن احساس خوبی داشته باشند! چه دمپایی در فضای باز خود را برای ارسال نامه، بیرون آوردن زباله ها یا آبیاری گیاهان بپوشید، خشک ماندن مهم است.

بنابراین، یکی دیگر از جنبه هایی که باید برای دمپایی های فضای باز خود در نظر بگیرید این است که آیا آنها در برابر آب مقاوم هستند یا خیر. انتخاب یک جفت دمپایی سازگار با محیط زیست از موادی که آنها را خشک نگه می دارد به این معنی است که برای مدت طولانی تری از آنها لذت خواهید برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.