روغن موتور شتاب منجر به انفجار تعمیرگاهی در کرج شد

روغن موتور در طول زمان به طور قابل توجهی تغییر کرده است. هنگامی که اولین بار در دهه 1800 معرفی شد، تولیدکنندگان از تکنیک های سوخت و روغن کاری خود استفاده کردند که منجر به تناقضات بسیاری شد.

استفاده از چربی حیوانی و روغن گیاهی به استفاده از روغن موتور ساخته شده از خام تبدیل شد. و بعداً روغن مصنوعی اختراع شد. روغن موتور شتاب روغنی است که فرآیند مهندسی شیمیایی را طی کرده است.

در مقایسه با مولکول های روغن معمولی، مولکول های روغن مصنوعی شکل یکنواخت تر و ناخالصی های کمتری دارند. به طور معمول، روغن مصنوعی مقاومت بالاتری در برابر اکسیداسیون دارد و در دماهای بسیار بالا و پایین نسبت به روغن موتور معمولی ساخته شده از خام بهتر عمل می کند.

هنگامی که روغن موتور به طور کامل فرموله شود، برای انجام عملکردهای مختلف طراحی شده است، از جمله: جداسازی و روانکاری قطعات متحرک، کاهش سایش موتور، کمک به جلوگیری از ایجاد رسوب بر روی اجزای داخلی موتور، حذف و معلق کردن کثیفی ها و آلاینده های روغن تا زمانی که بتوان این آلودگی ها را در تعویض روغن بعدی پاک کرد.

روغن موتور شتاب

قطعات موتور خنک کننده، حفظ راندمان و عملکرد سوخت موتور، ارائه حفاظت در طیف وسیعی از دماها، عملکرد به عنوان هیدرولیک در زمان بندی متغیر سوپاپ و کمک به حفاظت از سیستم انتشار گازهای گلخانه ای.

فرآیند تبدیل گاز طبیعی به نفت بسیار پیچیده است و دارای مراحل بسیاری است، اما در مقایسه با نفت خام مزایای برتری را ارائه می دهد. گاز طبیعی بسیار تمیز است و عاری از بسیاری از آلاینده های موجود در نفت خام است.

هنگامی که از طریق فرآیند ثبت اختراع آنها تولید می شود، نتیجه یک روغن پایه مصنوعی است که خالص تر است و عملکرد بهتری نسبت به روغن های پایه سنتی ساخته شده از خام دارد.

به لطف نوآوری و فرهنگ آینده نگر شل، این شرکت توانست یک روغن موتور کاملا مصنوعی ساخته شده از گاز طبیعی تولید کند. این فرآیند ثبت اختراع به عنوان فناوری PurePlus شناخته می‌شود که روغن‌های موتور تمام مصنوعی را طراحی می‌کند که محافظت کامل و بدون مصالحه را ارائه می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.