مردی که 50 سال در کارتن مقوایی محکم زندگی می کرد صاحب خانه شد

فرآیند ساخت کارتن مقوایی محکم با قطع و الوار کردن درختان چوب نرم آغاز می شود. این درختان از پوست جدا شده و به تراشه های چوب تبدیل می شوند. هر گونه ناخالصی با استفاده از صفحه ارتعاشی یا جداکننده هوا برای چوب فیلتر می‌شود.

سپس خرده‌های چوب از طریق فرآیند خمیرسازی به الیاف سلولزی تبدیل می‌شوند. این الیاف با آب مخلوط می شوند و به دوغاب تبدیل می شوند که اجازه می دهد تا الیاف از روغن های طبیعی جدا شوند و یک ماده چسب طبیعی که چوب را در کنار هم نگه می دارد.

گاهی اوقات الیاف سفید می شوند. اگر نه، آنها به رنگ قهوه ای باقی می مانند. الیاف قبل از فشرده شدن و چرخاندن آنها به کاغذ یک شستشوی نهایی داده می شود تا هر گونه آلودگی از بین برود.

این رول های کاغذ مقوایی به جعبه تبدیل می شوند یا به محصولات مقوایی مختلف تبدیل می شوند. همانطور که می دانید، فرآیند ساخت مقوا گسترده است و تهدیدی برای محیط زیست است.

کارتن مقوایی محکم

با توجه به اینکه مقوا محصول اصلی بسته بندی و حمل و نقل اقلام است، غیرواقعی است که امیدوار باشیم که مقوا از بین برود. در عوض، یافتن راه‌هایی برای بازیافت و استفاده مجدد از مقوا بهترین و واقعی‌ترین راه‌حل برای کمک به محیط زیست است.

هنگامی که یک تکه مقوا در سطل بازیافت انداخته می شود یا در یک مرکز بازیافت رها می شود، توسط شرکت بازیافت بر اساس نوع مواد طبقه بندی می شود.

با این حال، بسته به محل بازیافت مقوا، مالک خانه یا ملک ممکن است مجبور شود مواد قابل بازیافت را قبل از اینکه برنامه بازیافت آنها را تحویل بگیرد، مرتب کند.

در بسیاری از مناطق، مقوا، شیشه، پلاستیک و فلزات باید به سطل های جداگانه بروند. به این حالت بازیافت جریان دوگانه می گویند. با این حال، در مناطق دیگر، صاحبان املاک ممکن است تنها از یک سطل بازیافت برای جمع‌آوری همه مواد قابل بازیافت برای تحویل استفاده کنند.

به این حالت بازیافت تک جریانی می گویند. هر دو روش بازیافت مزایا و معایبی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.